e-boekhouden.nl review

Bent u een ondernemer? Dan bent u altijd op zoek naar betrouwbare hulpmiddelen die u het werk uit handen nemen. Die vrijgekomen tijd spendeert u aan de verdere groei van uw onderneming. E-Boekhouden.nl biedt u alles wat u nodig hebt om uw bedrijf te doen draaien. Boekhouding, facturatie, relatie-, voorraadbeheer en ledenadministratie: maak kennis met uw complete online boekhoudsysteem.

E-boekhouden.nl: Eén centrale cockpit voor al uw bedrijfsfuncties

Als ondernemer werk je iedere dag keihard om je passie om te zetten naar een bedrijf dat bloeit en groeit. Maar een bedrijf opstarten en beheren brengt heel wat administratie met zich mee. De boekhouding moet kloppen als een bus, u hebt een perfect werkend offerte- en facturatiesysteem nodig en uw relatie- en klantenbestand houdt u maar beter zorgvuldig bij. En wat met uw uurprestaties? Om een betrouwbaar beeld te krijgen van uw bedrijfsprestaties hebt u nood aan een goed registratiesysteem. Vele bedrijven kiezen ook voor online verkoopkanalen, zoals webshops of webapplicaties. Om door het bos de bomen te blijven zien, beheert u die best vanuit één centrale cockpit. Met e-Boekhouden.nl hebt u alle troeven in uw handen om het beheer van uw onderneming efficiënt en doeltreffend in handen te nemen.

Dit online pakket bundelt een hele reeks interessante functies die uw bedrijf een boost geven. We lichten de belangrijkste toe.

• Dankzij het boekhoudpakket van e-Boekhouden.nl hoeft u geen geschoold boekhouder te zijn om uw boekhouding naar behoren uit te voeren. U stemt het systeem eenvoudig af op de behoeften van uw onderneming. Kleine of grote administratie? Met e-Boekhouden.nl doet u beroep op een betrouwbare partner die vijftien jaar ervaring bundelt in een gebruiksklare online applicatie. Enkele belangrijke functies die uw bedrijfsvoering vereenvoudigen: u voert direct uw BTW aangifte uit en koppelt eenvoudig uw bankapplicatie aan uw boekhoudsysteem. Zo vermijd u overbodige gegevensinput. En met de handige app hebt u altijd en overal toegang tot uw boekhouding.
  • Herkenbaarheid is een belangrijke verkooptroef. De offerte- en facturatiemodule levert u gebruiksklare offertes en facturen af in de lay-out van uw keuze. Die weerspiegelt de look en feel van uw bedrijf. Maar er is meer. Dankzij deze modules bezorg u uw klanten offertes en facturen vanuit één centraal systeem. Een offerte of factuur printen voor verzending per post? Of een offerte supersnel omzetten in een factuur? U klaart al die klussen in no-time. Nog een levensbelangrijk voordeel: u volgt lopende offertes en facturen handig en snel op. Zo verliest u geen enkele opportuniteit uit het oog.
  • Efficiënt werken met uw leveranciers en klanten bepaalt in hoge mate het langetermijnsucces van uw onderneming. Daarom schotelt e-Boekhouden.nl u een gebruiksklare tool voor die uw relatiebeheer centraliseert en vereenvoudigt. U importeert snel en makkelijk al uw leveranciers- en klantengegevens. Met die schat aan informatie wordt een nieuwsbrief uitsturen vanuit deze tool kinderspel. Nog een extra functie van deze tool: u zoekt eenvoudig en snel bedrijven op bij de Kamer van Koophandel.
  • Werkt u in uw sector vooral op projectbasis? Dan is de registratie van uw uurprestaties een must. Ook daarvoor bent u bij e-Boekhouden.nl aan het goede adres. U registreert al uw uurprestaties uniform en eenduidig, met overzichten in de vorm die u zelf wilt en factureert uw uurprestaties rechtstreeks vanuit de tool indien nodig. Weinig tijd om in te loggen op het systeem? Geen probleem, want ook met de app voert u snel de nodige gegevens in.
  • Geen zin om tal van systemen naast elkaar te gebruiken? Met e-Boekhouden.nl bundelt u vele applicaties in één overzichtelijke online omgeving. Daarvoor zorgen de vele koppelingsmogelijkheden. Uw boekhouding koppelen aan uw bank? Zo gedaan, want via e-Boekhouden.nl koppelt u met alle Nederlandse banken. Daarnaast verbindt u ook uw webshop eenvoudig met uw boekhoudsysteem. Zo registreert uw boekhouding automatisch al uw verkoopgegevens: handig en makkelijk. Wilt u mensen laten betalen met iDeal of creditcard. Met e-Boekhouden.nl is ook dat mogelijk. Want u verbindt uw systeem met alle Nederlandse e-paymentproviders.

Daarnaast zijn er nog vele andere koppelingsmogelijkheden die uw dagelijkse bedrijfsvoering makkelijker maken. We sommen er enkele op: kassasytemen, crm-software, overheidsinstanties en rapportage- en salarissoftware. Zo vormt u een gebruiksvriendelijk online web waarvan u de spil bent.

• Kent u de scan- en herkenfunctie al? Die maakt definitief komaf met de vele bonnetjes, rekeningen en manuele facturen die uw bedrijf vele manuren aan administratief werk kosten. Dankzij deze huidige functie mailen uw leveranciers hun facturen naar uw inbox. De software herkent de facturen en scant ze in. Al uw losse bonnetjes en afrekeningen ondergaan dezelfde behandeling: scan ze in via de app en het systeem doet de rest.
  • Is uw organisatie een stichting en werkt u met een ledenbestand? Ook dan zit u goed bij e-Boekhouden.nl. Dankzij de functie voor ledenbeheer importeert u uw bestaande ledenadministratie vlot en selecteert u eenvoudig een gedeelte of uw volledige bestand als bestemmelingen voor uw nieuwsbrieven of andere bedrijfscommunicatie.

Drie prijsformules voor ondernemers

Start u uw onderneming binnenkort op of bent u minder dan vijftien maanden actief? Dan is e-Boekhouden.nl voor u helemaal gratis! Vanaf de start van uw onderneming (inschrijfdatum bij Kamer van Koophandel) tot de vijftiende activiteitsmaand maakt u kosteloos kennis met alle functies die e-Boekhouden.nl uw onderneming biedt. U hoeft daarbij geen rekening te houden met beperkingen en moet zich niet houden aan gelijke welke verplichting. Loopt uw gratis gebruiksperiode ten einde? Dan verlengen we niet automatisch. U kiest zelf of u verder gebruik maakt van e-Boekhouden.nl en zo ja, welke functies u wenst.

Zzp-er of kleine onderneming

Als zzp-er of kleine ondernemer kiest u uit twee pakketten. Met Boekhouden krijgt u 240 boekingen per boekjaar. Daarvoor betaalt u 7,95 euro per maand. En geniet u onder meer van de functies BTW aangifte, budgetten en relatiebeheer. Voor de optie Factureren betaalt u 5,95 euro per maand. Voor dat bedrag maakt u onder meer gebruik van de functies voor opmaak van offertes en facturen, uurregistratie en voorraadbeheer.

Standaardformule

Daarnaast biedt e-Boekhouden.nl ook een standaardformule voor alle ondernemers. Daarin kiest u voor Boekhouden tegen 14,50 euro per maand en geniet een onbeperkt aantal boekingen per boekjaar. U maakt ook gebruik van de functies BTW aangifte, budgetten en relatiebeheer. Voor de optie Factureren betaalt u 9,50 euro per maand. En krijgt u toegang tot onder meer de functies voor opmaak van offertes en facturen, uurregistratie en voorraadbeheer.

Aparte prijsformule voor verenigingen en stichtingen

Is uw organisatie een vereniging of stichting? Dan biedt e-Boekhouden.nl deze twee formules aan:

• Boekhouden: voor 9,50 euro geniet u een onbeperkt aantal boekingen per boekjaar en hebt u toegang tot onder meer de functies BTW aangifte, budgetten en relatiebeheer.
  • Ledenadministratie: voor 7,50 euro per maand verwerkt u de administratie van een onbeperkt aantal leden. En geniet u onder meer van de functies bijdragen innen, automatische incasso en aanmaak nieuwsbrieven.

Erkend door Belastingdienst

Transparante tarieven zorgen voor een duidelijke prijszetting. U weet wat u mag verwachten en hangt bovendien niet vast aan een jaarcontract. E-Boekhouden.nl is ook erkend door de Nederlandse Belastingdienst. Zo slaapt u op beide oren. Daarvoor zorgt ook de helpdesk die u snel en deskundig verder helpt. Dankzij de intuïtieve bediening en eenvoudige functies slaagt u er ongetwijfeld in om vlot uw weg te vinden en de ideale online omgeving te creëren die voldoet aan de vereisten voor uw onderneming.

Geplaatst op |